Ощадбанк розсилає повідомлення через Вайбер

У 2017 році клієнти, зареєстровані в Viber, стали отримувати розсилку від банку повідомлення інформаційного, рекламного, сервісного характеру. Всі, хто раніше був користувачем СМС-банкінгу, перейшли на новий вид сервісу.

Номер Ощадбанку в Вайбере

Телефон, з якого приходять сповіщення, залишився колишнім: 0-800-210-800. У полі відправник значиться Oschadbank. Якщо на ваш смартфон приходять повідомлення або телефонні дзвінки з іншого номера, не поспішайте відповідати на питання, які задає чоловік, який представився працівником банку. Цілком імовірно, що ви зіткнулися з шахраями, які намагаються отримати доступ до ваших заощаджень.

8acd207c4ff17d09157bd8b138d730eb Ощадбанк розсилає повідомлення через ВайберЯк отримувати від Ощадбанку СМС на Вайбер?

Оповіщення на Вайбер починають приходити автоматично. Коли ви проходили активацію SMS-банкінгу, то вказували справжній номер мобільного телефону. Після підключення нової програми відбулася переадресація дзвінків і повідомлень, так що спеціально прив’язувати Вайбер до карткового рахунку немає необхідності.

Якщо ви ще не завантажили Viber , банк продовжує контактувати з вами за допомогою традиційних СМС-повідомлень і дзвінків.

Відключення послуги

Відключення розсилки по Вайберу можна провести швидко і без відвідування філії банку. Зайдіть в додаток і відправте Ощадбанк список заблокованих контактів. Щоб відновити надходження повідомлень, зніміть блокування.

Якщо ви вирішили продати смартфон, подбайте про те, щоб вайбер аккаунтом не скористались сторонні. Завчасно вимкніть його, інакше доступ до засекреченої інформації буде відкритий, і хто знає, нею можуть скористатися шахраї в своїх корисливих цілях. Прийміть запобіжні заходи і в тому випадку, коли бездротовий пристрій втрачено при нез’ясованих обставинах.

Встановлюйте програму Viber тільки з перевірених ресурсів, інакше ви ризикуєте завантажити додаток, заражене вірусом. Пам’ятайте, незважаючи на те, що Ощадбанк вживає всі заходи по захисту ваших заощаджень, основна відповідальність лежить на вас. Не будьте відверті зі всіма, хто зв’язується з вами по телефону і, представившись співробітником фінансової установи, просить повідомити секретну інформацію (ПІН-код картки, пароль доступу до облікового запису та інше).

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Мій банк вхід, веб банкінг